Thursday, March 20, 2008

World's Stupidest Quest

boomp3.com
En els últims dies he protagonitzat la recerca més estúpida del món.

Per posar-vos en antecedents, fa cosa d'un mes em van regalar un portàtil. Jo em vaig comprar un ratolí petit USB, perquè no m'agraden els touchpads. Per evitar els desgast del ratolí contra la taula, vaig pensar:

-Calla!; em faré amb una alfombreta (catifeta? estoreta?) de mouse, i així em durarà més.

Després de comprovar que no em quedava cap de les alfombretes que tenia fa un temps, vaig decidir que sortiria a comprar-ne una, que no podia ser gaire cara.

I aquí vaig iniciar la meva estúpida i infructuosa recerca, per arribar a la conclusió que no es pot comprar una alfombreta d'aquestes. Sembla una parida, però sospito que és una cosa que es pot aconseguir únicament per regal de cortesia, en adquirir un mouse, una motxilla o alguna cosa similar. És com intentar comprar aquelles tovalloletes amb aroma de llimona que et dónen als restaurants quan demanes gambes i et queden els dits pudents, o una bosseta amb gel de silica, les boletes que vénen amb els articles electrònics i que posa "do not eat" (sempre m'ha semblat que s'ha de ser molt imbècil per menjar-se les boles aquestes).

Total, que segueixo sense alfombreta de mouse després d'haver recorregut bastantes botigues amb la meva estúpida recerca. Jo m'hauria conformat amb qualsevol dibuix, des d'una totalment llisa de color gris fins una que tingués un negre ensenyant una titola de quaranta centímetres, però res de res. L'única opció que tinc, em sembla, és encarregar-ne una de personalitzada a una botiga de fotografia, això sí que ho fan. Crec que em faré fer una alfombreta personalitzada amb la imatge d'una alfombreta. Original.

1 comment:

Unknown said...

ara ja tens la dels 40 anys del sadako!