Tuesday, October 30, 2007

Canyardos amb gràcia

Avui, no sé per què, de cop m’he recordat d’aquella gran sèrie, “Los caballeros del zodiaco” (“Saint Seiya”, en el títol original).

He recordat que jo n’era un autèntic fanàtic, un any per reis em vaig demanar la disfressa del caballero Pegaso aquell. (¡¡¡Pegasooooo dameeee el podeeeeer!!!)



He fet una recerca ràpida i he començat a trobar imatges dels diferents cavallers. Aquest d’aquí dalt, com no podia ser d’una altra manera, és el corresponent al meu signe. I això m’ha generat una pregunta que sembla estúpida però té la seva gràcia: és un home o una dona? A veure, és que jo em pensava que tots eren tios, però ara que veig que

1- Ofereix aquest aspecte tan… peculiar, i

2- Es diu Aphrodite…

O_O

Si és una tia, doncs bé, em fa feliç. Si és un tio… evidentment el meu havia de ser el més raret… ES POT SABER ON VA AMB AQUESTES PINTES?!?!? Bé, és igual, jo l’estimaré igualment.

En fi, un poso una llista dels noms dels cavallers d’or, els masters, la noblesa dels cavallers. La crème de la crème entre tots els personatges. Si teniu curiositat per recordar quina cara tenia el vostre, una bona manera és anar al google, a la cerca d’imatges i posar el nom del cavaller en qüestió seguit de “zodiaco”.

Caballeros de Oro:

Mû (Caballero de Aries)
Aldebarán (Caballero de Tauro)
Saga y Kanon (Caballeros de Géminis)
Máscara de la Muerte (Caballero de Cáncer)
Aioria (Caballero de Leo)
Shaka (Caballero de Virgo)
Dohko (Caballero de Libra)
Milo (Caballero de Escorpio)
Aioros (Caballero de Sagitario)
Shura (Caballero de Capricornio)
Camus (Caballero de Acuario)
Aphrodite (Caballero de Piscis)
Shion (Antiguo Caballero de Aries, Sumo Sacerdote Del Santuario)


Us poso només els caballeros de oro, perquè si poso també els de plata, els de bronze, els negres, els generals de Posidó, els espectres d’ Hades, els déus, els gegants i els Ovas la llista m’ocupa 4 pàgines de word… impressionant la quantitat de personatges que tenia aquesta sèrie… 88 cavallers en total més altres criatures.

Per a més informació, per exemple, http://www.comics.com.ve/?n=anime/caballeros_zodiaco


Dit tot això, he de puntualitzar que em cago en els horòscops. Però això ho deixo per un altre dia.

2 comments:

Inma said...

PSe, perqué estic presionant a tot deu, jajajaja. Ens veim dema! (k)

e said...

jo tb em cago en els horòscops
(menys quan diuen coses q m'agrada sentir, es clar!)