Wednesday, October 31, 2007

Castanyada vs. Halloween I

Torna tots tants i torna la tradicional disjuntiva. La celebració típica i tan nostrada, amb la família, com a acte patriòtic?



O una pseudofesta yankee merdosa importada com a producte de la globalització?



L'equació resolta: avui em posaré amb la família fins el cul de castanyes i panellets, i una estona després m'enfundaré la meva gran disfressa de metge sinistre i sortiré a emborratxar-me amb els amics.

El Trick or Treat el deixem per un altre any.

S'ha de ser multicultural, home.

Demà ja penjaré fotos.

De moment, per anar fent boca, la gran producció de zombies de la meva carrera. (Feta a primer, evidentment)

Sèrie sub-Z, senyors.


Aquí en el muntatge original:




I aquí en el director's cut, la versió triposa:

2 comments:

Inma said...

Jo aquesta versió no la coneixia! :O

Ens veiem a vui a la nit!! (K)

Poliédrica said...

Encantada de tenir un nou visitant. Et recordaré com "l'observador..."

ens VEIEM per aquí.