Tuesday, December 04, 2007

Doncs a tu que et follin, puta




Frases quem m'han dit en la meva vida, alguna més d'una vegada, i que tenen la virtut de tocar-me els collons:


-Tú, més que guapo, ets atractiu… una cosa rara.

-Ets el tio perfecte per casar-se i formar una família. Ara, el tema rotllo…

-Jo també sento carinyo cap a tu...

-No, si els cabells marrons i els ulls marrons també tenen el seu què, no?

-Ets un sol: prens molt bé els apunts i saps com funciona el Microsoft Word.

-Sembla que tens molt clar que el que val d’una persona és a dins.

-És guapo?
-És... molt bona persona.


I la clàssica, però no per això menys irritant

-No, si jo t’estimo… però ara ja només com a amic.




Curiosament, totes aquestes paraules han sortit de la boca de dones.

Podeu aportar noves frases, la llista és gairebé infinita...

4 comments:

andrea said...

-que te abrace tu puta madre-.

Esta no es mía, pero.

Roi said...

"mai m'hagués imaginat trobar-te al llit amb les meves dues germanastres bessones sueques!"

Anonymous said...

bonissim

mrpage said...

A mi em van dir: "tu no ets guapo, tens algo...".

Què és algo? Panxa? Grans? Gonorrea? Sex-apeal? Ulls de poll? Què?