Wednesday, December 12, 2007

Key To Reserva

El debat està obert. Bombolletes o Scorsese?

Amb la realització de l'últim spot de freixenet, a càrrec de Martin Scorsese, s'ha obert el debat. Què preferim, una peça feta amb gràcia per un director reconegut o un grupet de mosses amb un maillot de purpurina dient "uuuuh!" "oooooh!" i acompanyades de reconegudíssims artistes de la talla de Carlos Núñez o Cristina Pato (?)

Jo em quedo amb Scorsese.

Els defensors de les bombolles daurades argumenten que són una tradició de fa molts anys, i que l'anunci de Scorsese no té res a veure amb el nadal ni amb la felicitat, perquè a més hi surt una mort.


D'acord.


Em segueixo quedant amb el d'aquest any, sobretot tenint en compte la relativa qualitat del caldo que anuncia.

I tot per acabar recordant el que ja sabia: que Martin Scorsese parla un 75% més ràpid que la gent normal, i que té les celles més impressionants del món.


La peça:

3 comments:

Roi said...

Jo l'anunci el trobo molt encertat. Autèntic. L'Scorsese té una carrera bastant irregular; ha fet pelis genials i ha fet pelis que són pesades de veure...
de l'anunci m'encanta la música del genial Herrmann, el mateix que va fer la banda sonora de "vertigo"...

Inma said...

TEnc unes ganes de contarte el que ha passat avui!!!
;) (k)

Inma said...

Per cert quin es el blog del raul que mai men record!!