Saturday, December 22, 2007

Escrit per mi

Avui he somiat que tenia una conversa amb algú. No ve al cas qui era, de fet era un personatge imaginari, que no existeix en la realitat. Estàvem debatent sobre un tema, ell (ella) tenia una opinió i jo una altra, que coincideix amb la que hauria tingut jo si la discussió tingués lloc no en un somni sinó en la vida real. Després d'una estona, em donava un argument que em desmuntava. Era impossible de rebatre. Bravo. En aquell moment m'he despertat, pensant

"Aquesta cabrona m'acaba de desarmar, ha dinamitat la defensa de la meva opinió amb un argument de collons. Que bona que és la mal parida...".

I llavors me n'he adonat. Ella no existeix. L'he creada jo. Per tant, qualsevol argument brillant que pugui fer servir, en realitat és meu. Encara que vagi redicalment en contra de les meves creences.


M'ha semblat bastant paradoxal.

2 comments:

Anonymous said...

interessant reflexió...i no t'ha passat mai que somies amb algú que parla un idioma que no domines? jo un cop vaig somiar que estava enmig d'una conversa que no entenia, era en urdu, però clar, me la vaig currar jo la conversa! vés a saber què deien!

andrea said...

Moebius Handicups.